lördag 16 maj 2015

Tack för alla kloka tankar...

Läsåret går mot sitt slut. Det är lite mer än ett år sedan jag började blogga och twittra. Detta gjorde jag tack vare en före detta kollega, som är en otroligt duktig lärare och som under den förhållandevis korta tiden vi jobbade ihop, lärde mig massor.

Tack vare henne vågade jag började blogga och twittra, vilket har lett till att jag nu kan sammanfatta det här året med att säga att jag har lärt mig massor. Det har varit fantastiskt att kunna ta del av så många människors kunskap och det har varit underbart att kunna skicka ut en fråga på twitter - som väldigt snabbt besvaras av flera människor.

Jag ser fram emot att fortsätta få ta del av allt spännande och intressant som dyker upp på twitter och i alla bloggar jag har haft fördelen att upptäcka. Jag ser fram emot att fortsätta vara med i diskussioner som gör att jag blir en bättre lärare och vågar ifrågasätta min undervisning och pröva nytt. För det är precis det som har hänt det här året - och alla människor på twitter är en stor del av detta. Tack för det!

Nu är det snart sommar och ledighet, bokläsning, lata dagar m.m. kommer snart. Ska bli härligt! Hoppas ni andra också får uppleva en härlig tid och känna er nöjda med året och allt ni har bidragit med och lärt er.

Trevlig sommar!


/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar