fredag 4 september 2015

Om jag får drömma...

Om jag får drömma så önskar jag att jag kunde få vara med och utveckla och förändra undervisningen genom att jobba mer med språkutvecklande undervisning i alla ämnen, att visa hur bra resultat det ger. Jag skulle så småningom också vilja jobba med att handleda lärarstudenter för att att att så småningom få jobba mot lärarhögskolan och även där jobba med språkutvecklande undervisning.

Om jag får drömma lite till och lite större önskar jag att jag kunde hjälpa fler barn att få gå i skola. Jag önskar också att jag kunde vara med och förändra världen med min undervisning så att inga mer krig uppstod och alla människor respekterade varandra.

När jag stiger in i klassrummet så är det här jag drömmer om och vill förmedla.


Vad drömmer du om?

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar